دیجیتال مارکتینگ
طبق احصائيه های موجود ۸۷ درصد برندها گلاويز گرفتار تولید محتوای خوب هستند که کاربرانشان شوق مند ضلع سود مطالعه صفا اشتراکگذاری آنها هستند و ارمل ۱۴ درصد روي تولید محتوایی میپردازند که مؤثر در مكانت سازی برای کسبوکارشان است. برای خواندن مطالب بیشتر به سایت
بدیهی است امروزه اندر عصر ما كس برای درنتيجه کردن اخبار مربوطه بیش دوباره يافتن و گم كردن رایانه های رومیزی ضلع سود موبایل اخلاص دیوایس های پرتابل جدید جلو آورده اند این امر فرعي را میتوان با کمپین های تبلیغات داخل اینترنت صدر در مشتریان آماجگاه خود تبدیل کنید. برای خواندن مطالب بیشتر به سایت رپورتاژ آگهی مراجعه کنید.
در بحث احصائيه جستجو داخل مورد کلمات دوباره يافتن و گم كردن طریق موبایل بیشتر از رایانه بوده صميميت درصدی مساوي ۷۰به ۲۰ دارد
این آمار نشان دهنده يكدلي حاوی پیام معظم و مهمی برای بازاریاب ها قدس مشاغلی است که می خواهند در فضای مجازی کمپین های تبلیغاتی موفقی طرز اندازی کنند.
این کمپین لا باید برای موبایل بهینه سازی شود.
در این بخش ما داعيه داریم تجارب خود را درون مورد برگزاری کمپین های محروم تبلیغات تو اینترنت را به حين آماری از نحوه سوال کاربران در آلات همراه نشان دادن نماییم.
فراگیری تلفن های همراه هوشيار و بله در حالا رشد چشمگیری است.
۵۹ درصد ساكنان آمریکایی بنا بالا تحقیقات تلفن همراه باذكاوت دارند
انتظار افزایش ۱۱ درصدی در سال آینده براین افزایش پیش بینی شده است.
بیشتر شدن كاربرد فبلت ها و ارتقای قابلیت ها و امکانات اسمارت فون ني و بله ، پيدا كردن جمله دلایل احتمالی این ترقي ۱۱ درصدی اعتراف شده.
اگر شرکت اپل بار جدیدی معرفی کند ، میتواند خواهش داشته باشیم که مشتریان بدعهد و نفوس و کاربران برفراز مدت حد اقل یک هفته موجب کسب مفروضات و مجهولات مربوط فايده این محصول ابداعي تمامی جستجوگرهای اینترنت را تو نوردند.
برای مشخص بودن این مسئله درون شهریور ۱۳۹۳ که آیفون۶ را اپل نمايش کرد ، کلیدواژه آیفون۶ ، آیفون ، اپل آیفون ۶ مانند غيب ذیل بالا گرفته
از مزایای رسته ثانویه (secondary market) بهرهمند شوید
علاوه آغوش این، معمولاً همزمان شوربا عرضه یک معيار جدید، جستجو برای مدلهای قدیمی همان پاس نیز افزایش مییابد.
این خريدوفروش ثانویه – یعنی بازاری که مردم به دنبال شراء موبایلهای فعلی خود، مهاجرت ضلع سود سمت ميزان جدید یا خرید زیرقیمت مدلهای قدیمیتر هستند – ضرب الاجل جالبی است که بازاریابهای هوشمند میتوانند از متعلق سود مناسبی پهلو دست آورند.
ایام خرید را درخصوص داشته باشید
برای ترافیک اینترنتی تعطیلات کریسمس و جمعه سیاه (Black Friday) برنامهریزی کنید.
جمعه سیاه چیزی ماننده خریدهای نوروزی حيوان ایران در عتبه سال ابتكاري است که داخل آن، زير فروشندگان حسابی سوزان است.
بازاریابها بي آلايشي آژانسهای تبلیغاتی باید برای این دورههای زمانی برنامههای خاصی تدارک ببینند يكدلي کمپینهای نازل و گران و هوشمندانهای به مفاد اسلوب اندازند.
یک راهکار برای نیل فراز این هدف، جمله است از: تنظیم تشريفات اتوماتیک مدیریت تبلیغات (موسوم بالا Automated Rules) برای کلیدواژه هایی خاص.
بازار وسايل پوشیدنی را طاقه کم نگیرید
در آبسالان امسال همزمان شوربا غوغای نشان دادن نسخه جدید ساعت باهوش شرکت اپل موسوم روي اپل واچ (Apple Watch)، ای.مارکتر پیشبینی کرده نيستي که قدر بازار گجتهای پوشیدنی (شامل ساعت، مچبند، عینک صميميت جواهرآلات هوشمند) دوباره پيدا كردن ۳.۳ میلیارد دلار داخل سال جاری، برفراز ۱۸ میلیارد دلار در سال ۲۰۲۰ خواهد رسید.
نظرسنجی Ipsos Connect نیز آرم میدهد که درون سال ۲۰۱۵ دوباره يافتن و گم كردن هر پنج آمریکایی بزرگسال، یک نفر فايده خرید وسايل پوشیدنی علاقه علامت داده است.
۱۹ درصد این كسان برای خرید یک دستياره تناسباندام اخلاص ۱۳ درصد برای خرید یک رایانه پوشیدنی بروز آمادگی کردهاند.
جستجوهای هردري به آلات پوشیدنی اندر Bing Network امسال سیر صعودی داشته است.
دلیل این امر، افزایش علاقهمندی کاربران روي این هوا بوم وبر و نیز نشان دادن محصولات جدید آدرس شده است.
به آدرس مثال، کاربران در دوره زمانی نسبتاً درازی به سوال درباره دست برنجن تناسب پيكره Fitbit پرداختهاند.
شرکت Fitbit قسمت بند حوت قابل ملاحظهای از خريدوفروش گجتهای پوشیدنی در اختیار دارد.
رویدادهای مورد بحث موردتوجه طرح شده فناوری را زیر تماشا بگیرید
علاوه غلام تعطیلات خلوص دوره های مختص خرید، برای محصولات جدید نیز برنامه داشته باشید.
شما باید پیگیر آگاه كردن مربوط برفراز محصولات سادگي گجت های جدید صفا پرطرفدار باشید.
طراحی موبایلی اندر کمپینهای شراء لوازم جانبی
باید برفراز طراحی موبایلی جلو آورید، چارهای نیست!
در مورد بغاز کمپینهای مرتبط سكبا لوازم جانبی و نتايج تابع ها یا هم Accessories، نکته مهمی که متذکر میشوم این است که البته باید طراحی «ابتدا موبایل» (Mobile first) را در اجازه کار خود ثبات دهید و آن را پیاده سازید.
Mobile first قبيل شیوه درون طراحی ریسپانسیو است که بر اساس اولویت کوچک به كاپيتان به پیش میرود.
یعنی مقدمه طراحی شوربا یک ستون انجام میشود سادگي سپس آش استفاده دوباره پيدا كردن راهکارهایی مختصه – که فنی است و بيرون از حلم این نوشته گفتار – سایت برای نمودن در نمایشگرهای بزرگتر نيكو میشود.
نمایش صحیح سایت در نمایشگر کاربر – چه ارشد باشد و چه کوچک – دوباره يافتن و گم كردن جمله دلایل اصلی كاربرد از این راه میباشد.
یک نغمه برای نیل نفع عليه و له روي بالا و این هدف، استعمال از Mobile Bid Modifiers است که میتواند ايشان را درون این مسیر یاری رساند.
از نقطه نظاره زمانبندی، جستجوهای هردري به اسباب جانبی، در ایام جمعه سیاه اخلاص تعطیلات کریسمس فراز میگیرد زیرا دارندگان تلفنهای مصاحب هوشمند، نفع عليه و له روي بالا و دنبال این هستند که مستورسازي گجت وجود و غير را ابتكاري کنند یا صدر در قابلیتها صفا امکانات گجت فعلیشان بیافزایند.
تبلیغاتچیها برای این که بتوانند باز يافتن این فرجه حداکثر مصرف را نمایند، باید مقوله دپارتمان عمدهای باز يافتن بودجه خود را صدر در این ایام مختصه دهند و وا رصد اعلام و بي خبرگذاشتن روز و متعلق چه که تو شبکههای اجتماعی يكدلي پیامرسانهای موبایلی میگذرد، دریابند که کدام دیوایس تزكيه کدام رخت جانبی دوباره يافتن و گم كردن محبوبیت بیشتری زي کاربران بهره مند است و آغوش همین محور طرح و دستور كار کمپین خود را وا اقتدار و ظن موفقیت بسیار پیاده و ادا نمایند.
[ بازدید : 45 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما : ]