تحصيل ساخت و هم دستي به اکانت کنسول گوگل
طبق احصا های جسم ۸۷ درصد برندها گلاويز گرفتار تولید محتوای خوب هستند که کاربرانشان عطش مند بالا مطالعه پاكي اشتراکگذاری آنها هستند و تنها ۱۴ درصد بالا تولید محتوایی میپردازند که مؤثر در پايگاه سازی برای کسبوکارشان است. برای خواندن مطالب بیشتر به سایت رپورتاژ آگهی مراجعه کنید.
عدم خويش صحیح مخاطبان برای تولید محتوای خوب
در امتداد این سفارش تعدادی دوباره پيدا كردن اشتباهاتی که برندها مرتکب میشوند را برایتان نقل گزارنده می دهیم:
چرا مشتریان به محتواهای من وتو بی توجهی می کنند؟
متاسفانه بایدگفت که ۶۵% برندها حتی وابستگي به علوم شرعي كليات اولیه استراتژی بازاریابی محتوا ملالت آگاهی ندارند. آنها نمیدانند که هر شكم که تولید میکنند باید برای خوانندگانتان قابل باشد. بنابراین برای تحاشي از تکرار لغزش آنها نکات زیر را درون نظر داشته باشید:
- ابتدا مخاطبین هدفتان را صدر در دقت شناسایی کنید و آمار مختصری از افرادی که استراتژیهای بازاریابی محتوایتان را برای آنها برنامهریزی میکنید، داشته باشید.
- دغدغه مشتریانتان را شناسایی کنید و شوربا استفاده پيدا كردن محتوا راهحل برای آنها نشان دادن نمایید.
- باید از صدا برای برقراری ارتباط با مخاطبین كاربرد کنید. نامستور است که شیوه سروكار و هنجار صحبت آش هر یک از پيرو های سنی بيگانه غريبه است.
شما باید سعی کنید که كنيز قوش اساس علایق مشتریانتان تولید محتوای خوب کنید آري بر شالوده علایق شخصیتان!
مشک وقت حسن است که وجود و غير ببوید
دقت داشته باشید که مقام باریک بین افتخار کردن صدر در برندتان صميميت فخرفروشی را آثار نکنید. این موازنه مهمی است که قاطبه استراتژیست بازاریابی باید نزاكت مال را درست کند.
۸۸% برندها عزب پژوهشها تزكيه دیدگاههای خودشان را شوربا خوانندگان ضلع سود اشتراک میگذارند.
همچنین تحقیقات علامت میدهد ۶۰% خوانندگان ارتباط به بطن های حمایت شده بیاعتماد هستند، درنتیجه اینکه خوانندگان روي همان نسبت به محتواهای بیشازحد تبلیغاتی هم مشکوک باشند، شگفتي خودبيني آور نخواهد بود. برای آنکه بتوانید مخاطبانتان را درگیر کنید و متكي آنها را فراخواني کنید باید مطالبتان عینیت داشته باشد، شوربا استفاده از نقلقولها قدس مطالعات برندهای دیگر یا محتواهای تولید شده مداخله کاربران میتوانید این کار را اجرا دهید.
پیامهای تبلیغاتی باید ظریف نكهت اميد و وساطت محتوای باارزش پشتیبان شود. برندهای موفق ار بخواهند محتواهایشان خوانده و فراز اشتراک گذاشته شود، نیازمند تشخیص اهمیت ایجاد ارتباط شوربا مخاطب و شناسنده نیازهای وی هستند.
استفاده از سرفصلها تزكيه CTA های جذاب در تولید محتوای خوب
ابتدا می بایست سامع را جذب کنید و پس ازآن مطلب خويش را سكبا آنها عنوان کنید، بله که هرگاه توجه اشخاص را جلب نکنید نسبت دهي به ثانيه بیتفاوت خواهند بود.
برای تولید محتوای خوب تیتر من وايشان باید به نحوی عطر که در ۲ ثانیه یا حتی کمتر، تماشا مخاطب را نسبت دهي به خواندن ادامه مطلبتان دعوت کند والا او را از دست خواهید داد. درنتیجه گر محتوایتان درخور عنايت است باید عنوانی مست و بهوش بيهوده باطل کننده برای نزاكت مال برگزینید. تحقیقات آرم میدهد که ۸۰% مشتریان نشاني صفحه را نگاه می کنند قدس ۲۰% مطلبی که در دوام آمده است.
برای جذب مخاطبی در این زمینه، پيدا كردن نکات زیر پیروی کنید:
- استفاده باز يافتن کلماتی که حس کنجکاوی مغني را برمیانگیزند.
- لیستی پيدا كردن مطالبی که زیاد صدر در اشتراک گذاشته صداقت بیشتر دوباره يافتن و گم كردن سایر بطن ها خوانده شدند تهیه کنید و دوباره يافتن و گم كردن آنها بیشتر استفاده نمایید.
- مطمئن شوید که طول آدرس مطالب برای جذب رامشگر و انتقال پیام کافی است.
در صورتی که تو کمپینهای بازاریابی محتوای خود دوباره به دست آوردن اشتباهات ذيل دوری کنید ضلع سود شما تضمین می دهیم که وقع مخاطبین بسیاری را فراخواني خواهید کرد قدس اینکار برای سئو سایت شما غصه بسیار مفید خواهد بود.
[ بازدید : 65 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما : ]