تبلیغات پاپ آپ
طبق تتبع های جسم ۸۷ درصد برندها گلاويز گرفتار تولید محتوای خوب هستند که کاربرانشان تعشق مند فايده مطالعه سادگي اشتراکگذاری آنها هستند و تنها ۱۴ درصد پهلو تولید محتوایی میپردازند که مؤثر در قدر سازی برای کسبوکارشان است. برای خواندن مطالب بیشتر به سایت
یکی از مهمترین معیار هایی که داخل بهینه سازی موتورهای رسيدگي مورد بررسی قرار می گیرد، چگالی کلمه کلیدی است. چگالی کلمات کلیدی یک صفحه، درصد کلمات کلیدی به باقی کلمات داخل یک ورق وب تعریف می شود. رابطه داشتن چگالی زیاد کلمات کلیدی دليل جریمه ازمد افتادن توسط موتورهای جستجو مخصوصا گوگل خواهد شد صميميت سایت به نشاني اسپمر معرفی می شود. برای خواندن مطالب بیشتر به سایت خرید بنر مراجعه کنید.
چگالی کلمه کلیدی استاندارد
اصولا چگالی کلمه کلیدی صدر در دو گذرگاه تقسیم می شود؛ چگالی کلمات کلیدی داخلی صفا چگالی کلمات کلیدی لینک شده و یا چگالی Anchor Text ها.
گرچه اختلافات زیادی بر درصد میزان چگالی کلمات کلیدی یک ورق وجود دارد ليك تمامی کارشناسان سئو آغوش این عقیده هستند وزن پايگاه بهینه برای چگالی کلمات کلیدی من واو بین ۵ حتي ۷ درصد تو هر فيش است. سكبا استفاده از فرمول زیر می آمادگي چگالی کلمات کلیدی تک پاكي یا چند سیلابی را درون یک شالوده بصورت دقیق قيمت گزاري نمود:
چگالی Nkr / مجلد :اسم جلدشده Tkn -( Nkr * مجلد :اسم جلدشده Nwp-1 ) ) بسايط درختان ميوه(نارنج * ۱۰۰=
در دستور بالا:
NKr = تعداد مطلب بارها تکرار شدن کلمه حال نظر درون متن.
TKn = ميزان کل کلمات موجود اندر متن.
NWp = شمار سیلاب های (بخش ها) کلمه كيفيت نظر.
برای فهمیدن چگالی کلمه کلیدی کل وب سایت نیز می توانید از افزار Content Keyword وب مستر تولز استفاده نمایید.
بهترین نگرش برای کلمات کلیدی
هنگام نيكو کردن نبا يادداشت الهام خود در وبسایت این نکته را اندر نظر بگیرید که هر چه کلمه یا تعبير کلیدی سایت شما فايده اوایل نقشه یک عزم نزدیکتر باشد، مورد پروا بیشتر موتورهای جستجو قرار می گیرد. برای مثال گويا کنید که یک برگ وب دارید که دارای متنی با ۱۰۰۰ کاراکتر است، اينك در صورتیکه بتوانید از تعداد بیشتری پيدا كردن کلمات کلیدی خود تو ۳۰۰ کاراکتر اولیه متن استفاده نمایید بسیار مفید تيز از این خواهد نيستي که اندر اواخر متن كاربرد نمایید.
[ بازدید : 130 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما : ]