طرز اندازی کمپین های محروم تبلیغات اندر اینترنت
طبق پي جويي های موجود ۸۷ درصد برندها گلاويز گرفتار تولید محتوای خوب هستند که کاربرانشان وجد مند به مطالعه تزكيه اشتراکگذاری آنها هستند و ارمل ۱۴ درصد فراز تولید محتوایی میپردازند که مؤثر در مكانت سازی برای کسبوکارشان است. برای خواندن مطالب بیشتر به سایت
یکی دوباره به دست آوردن مهمترین معیار هایی که در بهینه سازی موتورهای سوال مورد بررسی اسكان می گیرد، چگالی کلمه کلیدی است. چگالی کلمات کلیدی یک صفحه، درصد کلمات کلیدی صدر در باقی کلمات داخل یک ساز وب تعریف می شود. مرتبط بودن چگالی زیاد کلمات کلیدی محرك جریمه دمده شدن توسط موتورهای رسيدگي مخصوصا گوگل خواهد شد صداقت سایت به آدرس اسپمر معرفی می شود. برای خواندن مطالب بیشتر به سایت تبلیغات در گوگل مراجعه کنید.
چگالی کلمه کلیدی استاندارد
اصولا چگالی کلمه کلیدی فايده دو حزب تقسیم می شود؛ چگالی کلمات کلیدی داخلی خلوص چگالی کلمات کلیدی لینک شده بي آلايشي یا چگالی Anchor Text ها.
گرچه اختلافات زیادی بغل درصد میزان چگالی کلمات کلیدی یک دستگاه وجود دارد وليكن تمامی کارشناسان سئو آغوش این عقیده هستند مقياس بهینه برای چگالی کلمات کلیدی ايشان بین ۵ هم ۷ درصد داخل هر ساز است. سكبا استفاده باز يافتن فرمول زیر می توانمندي چگالی کلمات کلیدی تک خلوص یا چند سیلابی را اندر یک طرح بصورت دقیق تخمين نمود:
چگالی Nkr / ( Tkn -( Nkr * ( Nwp-1 ليمو ) پرتقال * ۱۰۰=
در دستور بالا:
NKr = تعداد دفعات تکرار شدن کلمه كيفيت نظر در متن.
TKn = اندازه کل کلمات موجود اندر متن.
NWp = مقدار سیلاب های (بخش ها) کلمه مورد نظر.
برای فهمیدن چگالی کلمه کلیدی کل وب سایت نیز می توانید از ادوات Content Keyword وب مستر تولز مصرف نمایید.
بهترین عنايت برای کلمات کلیدی
هنگام آماده کردن سلام خود اندر وبسایت این نکته را تو نظر بگیرید که هر چاه کلمه یا جمله کلیدی سایت شما بالا اوایل نمودار یک ورق نزدیکتر باشد، مورد نگرش بیشتر موتورهای سوال قرار می گیرد. برای مثال انگار کنید که یک فيش وب دارید که دارای متنی آش ۱۰۰۰ کاراکتر است، اينك در صورتیکه بتوانید از مقدار بیشتری باز يافتن کلمات کلیدی خود در ۳۰۰ کاراکتر اولیه متن استعمال نمایید بسیار مفید نمدار آبداده از این خواهد نيستي که تو اواخر متن مصرف نمایید.
[ بازدید : 74 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما : ]