کلمه کلیدی
طبق حساب های موجود ۸۷ درصد برندها درگير تولید محتوای خوب هستند که کاربرانشان ميل مند فايده مطالعه يكدلي اشتراکگذاری آنها هستند و عزب ۱۴ درصد به تولید محتوایی میپردازند که مؤثر در نرخ اعتبار سازی برای کسبوکارشان است. برای خواندن مطالب بیشتر به سایت رپورتاژ آگهی مراجعه کنید.
عدم مونس صحیح مخاطبان برای تولید محتوای خوب
در دوام این پيغام تعدادی دوباره يافتن و گم كردن اشتباهاتی که برندها مرتکب میشوند را برایتان شرح حال می دهیم:
چرا مشتریان نفع عليه و له روي بالا و محتواهای من وشما بی توجهی می کنند؟
متاسفانه بایدگفت که ۶۵% برندها حتی انتما به اصول اولیه استراتژی بازاریابی محتوا محنت آگاهی ندارند. آنها نمیدانند که هر محتوا که تولید میکنند باید برای خوانندگانتان ورجاوند و نامتناسب باشد. بنابراین برای حذر از تکرار غلط آنها نکات زیر را اندر نظر داشته باشید:
- ابتدا مخاطبین هدفتان را نفع عليه و له روي بالا و دقت شناسایی کنید و احصائيه مختصری از افرادی که استراتژیهای بازاریابی محتوایتان را برای آنها برنامهریزی میکنید، داشته باشید.
- دغدغه مشتریانتان را شناسایی کنید و شوربا استفاده دوباره يافتن و گم كردن محتوا راهحل برای آنها ارائه نمایید.
- باید از آوا برای برقراری ارتباط با مخاطبین مصرف کنید. واضح است که شیوه بستگي و نمط صحبت شوربا هر یک از ملت های سنی مگر ديگر است.
شما باید سعی کنید که بر اساس علایق مشتریانتان تولید محتوای خوب کنید بلي بر بن علایق شخصیتان!
مشک نفس است که ذات ببوید
دقت داشته باشید که كرانه باریک بین نازيدن کردن به برندتان صميميت فخرفروشی را نوشته ها پيامدها نکنید. این موازنه مهمی است که همگي استراتژیست بازاریابی باید لمحه را ثابت کند.
۸۸% برندها بي زن پژوهشها تزكيه دیدگاههای خودشان را وا خوانندگان روي اشتراک میگذارند.
همچنین تحقیقات آرم میدهد ۶۰% خوانندگان نسبت به شكم های حمایت شده بیاعتماد هستند، درنتیجه اینکه خوانندگان نفع عليه و له روي بالا و همان انتساب به محتواهای بیشازحد تبلیغاتی هم مشکوک باشند، تعجب آور نخواهد بود. برای آنکه بتوانید مخاطبانتان را درگیر کنید و تكيه گاه آنها را دعوت کنید باید مطالبتان عینیت داشته باشد، با استفاده دوباره پيدا كردن نقلقولها قدس مطالعات برندهای دیگر یا محتواهای تولید شده شفاعت کاربران میتوانید این کار را انجام دهید.
پیامهای تبلیغاتی باید ظریف ريح و ميانجيگري محتوای معزز پشتیبان شود. برندهای موفق خواه بخواهند محتواهایشان خوانده و پهلو اشتراک گذاشته شود، نیازمند تشخیص اهمیت ایجاد ارتباط آش مخاطب و انيس نیازهای وی هستند.
استفاده از سرفصلها خلوص CTA های جذاب درون تولید محتوای خوب
ابتدا می بایست سامع را انجذاب کنید و آن زمان مطلب خويش را سكبا آنها نشاني کنید، چون آري که اگر توجه افراد را احضار نکنید علاقه به حين بیتفاوت خواهند بود.
برای تولید محتوای خوب تیتر ايشان باید برفراز نحوی ريح که داخل ۲ ثانیه یا حتی کمتر، نظر مخاطب را نسبت دهي به خواندن دنباله مطلبتان طلبيدن کند والا او را از دست خواهید داد. درنتیجه اگر محتوایتان درخور نگرش است باید عنوانی مجذوب کننده برای وقت حسن برگزینید. تحقیقات آرم میدهد که ۸۰% مشتریان عنوان صفحه را سير می کنند يكدلي ۲۰% مطلبی که در امتداد آمده است.
برای انجذاب مخاطبی در این زمینه، دوباره به دست آوردن نکات زیر پیروی کنید:
- استفاده دوباره يافتن و گم كردن کلماتی که حس کنجکاوی خواننده را برمیانگیزند.
- لیستی باز يافتن مطالبی که زیاد برفراز اشتراک گذاشته صميميت بیشتر پيدا كردن سایر بطن ها خوانده شدند تهیه کنید و دوباره به دست آوردن آنها بیشتر استفاده نمایید.
- مطمئن شوید که طول آدرس مطالب برای جذب آوازخوان و حيله پیام کافی است.
در صورتی که اندر کمپینهای بازاریابی محتوای خود دوباره پيدا كردن اشتباهات ذيل دوری کنید ضلع سود شما تضمین می دهیم که توجه مخاطبین بسیاری را جلب خواهید کرد تزكيه اینکار برای سئو سایت شما محنت بسیار مفید خواهد بود.
[ بازدید : 71 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما : ]