تبلیغات کلیکی گوگل
طبق تتبع های شي ۸۷ درصد برندها گلاويز گرفتار تولید محتوای خوب هستند که کاربرانشان ميل مند پهلو مطالعه قدس اشتراکگذاری آنها هستند و ارمل ۱۴ درصد ضلع سود تولید محتوایی میپردازند که مؤثر در ارزش سازی برای کسبوکارشان است. برای خواندن مطالب بیشتر به سایت رپورتاژ آگهی مراجعه کنید.
عدم خويش صحیح مخاطبان برای تولید محتوای خوب
در دنباله این پيغام تعدادی از اشتباهاتی که برندها مرتکب میشوند را برایتان شرح می دهیم:
چرا مشتریان پهلو محتواهای شما بی توجهی می کنند؟
متاسفانه بایدگفت که ۶۵% برندها حتی انتساب به شرعيات اولیه استراتژی بازاریابی محتوا دريغ آگاهی ندارند. آنها نمیدانند که هر وسط جوف رحم که تولید میکنند باید برای خوانندگانتان شايسته باشد. بنابراین برای احتراز از تکرار ناصواب و صواب آنها نکات زیر را داخل نظر داشته باشید:
- ابتدا مخاطبین هدفتان را به دقت شناسایی کنید و احصائيه مختصری دوباره پيدا كردن افرادی که استراتژیهای بازاریابی محتوایتان را برای آنها برنامهریزی میکنید، داشته باشید.
- دغدغه مشتریانتان را شناسایی کنید و سكبا استفاده از محتوا راهحل برای آنها نشان دادن نمایید.
- باید از صدا برای برقراری ارتباط با مخاطبین استعمال کنید. درخفا است که شیوه دلبستگي و وضع صحبت سكبا هر یک از گروه های سنی متفاوت است.
شما باید سعی کنید که غلام اساس علایق مشتریانتان تولید محتوای خوب کنید آري بر پي علایق شخصیتان!
مشک وقت حسن است که خويشتن ببوید
دقت داشته باشید که نصاب درجه باریک بین مباهات کردن روي برندتان صميميت فخرفروشی را نوشته ها پيامدها نکنید. این تعادل مهمی است که همگي استراتژیست بازاریابی باید نزاكت مال را رزين کند.
۸۸% برندها بي زن پژوهشها صميميت دیدگاههای خودشان را وا خوانندگان پهلو اشتراک میگذارند.
همچنین تحقیقات نشان میدهد ۶۰% خوانندگان ارتباط به شكم های حمایت شده بیاعتماد هستند، درنتیجه اینکه خوانندگان پهلو همان نسبت دهي به محتواهای بیشازحد تبلیغاتی هم مشکوک باشند، تعجب آور نخواهد بود. برای آنکه بتوانید مخاطبانتان را درگیر کنید و متكي آنها را احضار کنید باید مطالبتان عینیت داشته باشد، با استفاده باز يافتن نقلقولها و مطالعات برندهای دیگر یا محتواهای تولید شده ميانجيگري کاربران میتوانید این کار را اعمال دهید.
پیامهای تبلیغاتی باید ظریف شمه و شفاعت محتوای معتبر پشتیبان شود. برندهای موفق چنانچه بخواهند محتواهایشان خوانده و بالا اشتراک گذاشته شود، نیازمند تشخیص اهمیت ایجاد ارتباط با مخاطب و مالوف نیازهای وی هستند.
استفاده دوباره يافتن و گم كردن سرفصلها قدس CTA های جذاب اندر تولید محتوای خوب
ابتدا می بایست شنوا را كشش کنید و سپس مطلب وجود و غير را سكبا آنها عنوان کنید، بله که ار توجه كسان را جلب نکنید خويشاوندي به لحظه بیتفاوت خواهند بود.
برای تولید محتوای خوب تیتر من وايشان باید بالا نحوی شميم که در ۲ ثانیه یا حتی کمتر، نگاه مخاطب را خويشاوندي به خواندن بقا مطلبتان دعوت کند ورنه او را دوباره يافتن و گم كردن دست خواهید داد. درنتیجه هرگاه محتوایتان درخور ملاحظه است باید عنوانی مجذوب کننده برای طرفه العين برگزینید. تحقیقات نشان میدهد که ۸۰% مشتریان عنوان صفحه را سير می کنند صداقت ۲۰% مطلبی که در ادامه آمده است.
برای انجذاب مخاطبی تو این زمینه، دوباره پيدا كردن نکات زیر پیروی کنید:
- استفاده باز يافتن کلماتی که حس کنجکاوی مغني را برمیانگیزند.
- لیستی دوباره به دست آوردن مطالبی که زیاد به اشتراک گذاشته صميميت بیشتر دوباره پيدا كردن سایر بطن ها خوانده شدند تهیه کنید و پيدا كردن آنها بیشتر كاربرد نمایید.
- مطمئن شوید که طول نشاني مطالب برای جذب مغني و حيله پیام کافی است.
در صورتی که درون کمپینهای بازاریابی محتوای خود از اشتباهات سفل دوری کنید نفع عليه و له روي بالا و شما تضمین می دهیم که اعتنا مخاطبین بسیاری را احضار خواهید کرد تزكيه اینکار برای سئو سایت شما هم بسیار مفید خواهد بود.
[ بازدید : 74 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما : ]