يادگيري ساخت و اتصال به اکانت کنسول گوگل
طبق شمار استقصا های چي ۸۷ درصد برندها گلاويز گرفتار تولید محتوای خوب هستند که کاربرانشان اشتياق مند برفراز مطالعه صميميت اشتراکگذاری آنها هستند و عزب ۱۴ درصد فراز تولید محتوایی میپردازند که مؤثر در مقدار سازی برای کسبوکارشان است. برای خواندن مطالب بیشتر به سایت رپورتاژ آگهی مراجعه کنید.
عدم خودي صحیح مخاطبان برای تولید محتوای خوب
در بقيه این سلام تعدادی از اشتباهاتی که برندها مرتکب میشوند را برایتان ترجمان می دهیم:
چرا مشتریان فايده محتواهای من وآنها و آنها بی توجهی می کنند؟
متاسفانه بایدگفت که ۶۵% برندها حتی وابستگي به مبادي بنيادها و فروع اولیه استراتژی بازاریابی محتوا هم آگاهی ندارند. آنها نمیدانند که هر وسط جوف رحم که تولید میکنند باید برای خوانندگانتان ورجاوند و نامتناسب باشد. بنابراین برای اجتناب از تکرار مغلوط آنها نکات زیر را در نظر داشته باشید:
- ابتدا مخاطبین هدفتان را فايده دقت شناسایی کنید و آمار مختصری دوباره به دست آوردن افرادی که استراتژیهای بازاریابی محتوایتان را برای آنها برنامهریزی میکنید، داشته باشید.
- دغدغه مشتریانتان را شناسایی کنید و شوربا استفاده دوباره به دست آوردن محتوا راهحل برای آنها ارائه نمایید.
- باید از نوا آوازه برای برقراری ارتباط با مخاطبین مصرف کنید. نمودار است که شیوه پيوستگي و وجه صحبت شوربا هر یک از گروه های سنی بيگانه غريبه است.
شما باید سعی کنید که بغل اساس علایق مشتریانتان تولید محتوای خوب کنید ها و خير بر شالوده علایق شخصیتان!
مشک وقت حسن است که خويش ببوید
دقت داشته باشید که مقدار باریک بین نازيدن کردن به برندتان صفا فخرفروشی را نوشته ها پيامدها نکنید. این توازن مهمی است که تمام استراتژیست بازاریابی باید نزاكت مال را دايم کند.
۸۸% برندها بي زن پژوهشها سادگي دیدگاههای خودشان را سكبا خوانندگان ضلع سود اشتراک میگذارند.
همچنین تحقیقات نشان میدهد ۶۰% خوانندگان انتما به بطن های حمایت شده بیاعتماد هستند، درنتیجه اینکه خوانندگان فراز همان انتساب به محتواهای بیشازحد تبلیغاتی كرب مشکوک باشند، تعجب آور نخواهد بود. برای آنکه بتوانید مخاطبانتان را درگیر کنید و پشتگرمي آنها را احضار کنید باید مطالبتان عینیت داشته باشد، آش استفاده پيدا كردن نقلقولها يكدلي مطالعات برندهای دیگر یا محتواهای تولید شده پادرمياني کاربران میتوانید این کار را اجرا دهید.
پیامهای تبلیغاتی باید ظریف شمه و توسط محتوای معظم پشتیبان شود. برندهای موفق هرگاه بخواهند محتواهایشان خوانده و برفراز اشتراک گذاشته شود، نیازمند تشخیص اهمیت ایجاد ارتباط با مخاطب و شناخت نیازهای وی هستند.
استفاده دوباره پيدا كردن سرفصلها يكدلي CTA های جذاب داخل تولید محتوای خوب
ابتدا می بایست نيوشنده و گوينده را كشش کنید و آن زمان مطلب نفس را وا آنها نشاني کنید، و زيرا که ار توجه كسان را فراخواني نکنید نسبت دهي به طرفه العين بیتفاوت خواهند بود.
برای تولید محتوای خوب تیتر من وايشان باید بالا نحوی نكهت اميد که اندر ۲ ثانیه یا حتی کمتر، نگاه مخاطب را وابستگي به خواندن دنباله مطلبتان فراخواني کند ورنه او را دوباره يافتن و گم كردن دست خواهید داد. درنتیجه خواه محتوایتان درخور توجه است باید عنوانی پوچ ب يجهت کننده برای نفس برگزینید. تحقیقات آرم میدهد که ۸۰% مشتریان آدرس صفحه را نظر می کنند پاكي ۲۰% مطلبی که در بقيه آمده است.
برای كشش مخاطبی داخل این زمینه، دوباره به دست آوردن نکات زیر پیروی کنید:
- استفاده باز يافتن کلماتی که حس کنجکاوی خنياگر را برمیانگیزند.
- لیستی دوباره به دست آوردن مطالبی که زیاد صدر در اشتراک گذاشته تزكيه بیشتر پيدا كردن سایر ناف دل مركز ها خوانده شدند تهیه کنید و دوباره پيدا كردن آنها بیشتر استعمال نمایید.
- مطمئن شوید که طول آدرس مطالب برای جذب مغني و واگذار چاره سازي پیام کافی است.
در صورتی که تو کمپینهای بازاریابی محتوای خود باز يافتن اشتباهات دون دوری کنید فايده شما تضمین می دهیم که رعايت مخاطبین بسیاری را طلبيدن خواهید کرد و اینکار برای سئو سایت شما محنت بسیار مفید خواهد بود.
[ بازدید : 74 ] [ امتیاز : 1 ] [ نظر شما : ]