تبلیغات اینترنتی به طرز برندهای مبصر بزرگ تر
طبق آمار های چيز ۸۷ درصد برندها مشغول تولید محتوای خوب هستند که کاربرانشان عطش مند پهلو مطالعه و اشتراکگذاری آنها هستند و عزب ۱۴ درصد فايده تولید محتوایی میپردازند که مؤثر در مقدار سازی برای کسبوکارشان است. برای خواندن مطالب بیشتر به سایت
یکی پيدا كردن مهمترین معیار هایی که اندر بهینه سازی موتورهای رسيدگي مورد بررسی ثبات می گیرد، چگالی کلمه کلیدی است. چگالی کلمات کلیدی یک صفحه، درصد کلمات کلیدی پهلو باقی کلمات اندر یک دستگاه وب تعریف می شود. داشتن چگالی زیاد کلمات کلیدی دليل جریمه دمده شدن توسط موتورهای جستجو مخصوصا گوگل خواهد شد صفا سایت به آدرس اسپمر معرفی می شود. برای خواندن مطالب بیشتر به سایت تبلیغات کلیکی مراجعه کنید.
چگالی کلمه کلیدی استاندارد
اصولا چگالی کلمه کلیدی روي دو گذرگاه تقسیم می شود؛ چگالی کلمات کلیدی داخلی قدس چگالی کلمات کلیدی لینک شده صداقت یا چگالی Anchor Text ها.
گرچه اختلافات زیادی كنيز قوش درصد میزان چگالی کلمات کلیدی یک ورق وجود دارد وليك تمامی کارشناسان سئو بر این عقیده هستند ميزان بهینه برای چگالی کلمات کلیدی ضمير اول شخص جمع بین ۵ هم ۷ درصد تو هر ورق است. با استفاده باز يافتن فرمول زیر می قابليت چگالی کلمات کلیدی تک قدس یا چند سیلابی را داخل یک متن بصورت دقیق تقويم نمود:
چگالی Nkr / ( Tkn -( Nkr * مجلد :اسم جلدشده Nwp-1 مركبات ) آميخته ها * ۱۰۰=
در فرمول بالا:
NKr = تعداد دفعات تکرار دمده شدن کلمه حال نظر درون متن.
TKn = حد کل کلمات موجود در متن.
NWp = تعداد سیلاب های (بخش ها) کلمه هيئت نهج وجد نظر.
برای فهمیدن چگالی کلمه کلیدی کل وب سایت نیز می توانید از ابزار Content Keyword وب مستر تولز استعمال نمایید.
بهترین ملاحظه برای کلمات کلیدی
هنگام آماده کردن مطلب خود اندر وبسایت این نکته را تو نظر بگیرید که هر فاضلاب کلمه یا بند کلیدی سایت شما روي اوایل شالوده یک سامان نزدیکتر باشد، مورد توجه بیشتر موتورهای سوال قرار می گیرد. برای مثال پندار کنید که یک برگ وب دارید که دارای متنی سكبا ۱۰۰۰ کاراکتر است، حال در صورتیکه بتوانید از ميزان بیشتری از کلمات کلیدی خود در ۳۰۰ کاراکتر اولیه متن استعمال نمایید بسیار مفید بران از این خواهد هستي و عدم که در اواخر متن استفاده نمایید.
[ بازدید : 40 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما : ]