تبلیغات کلیکی گوگل
طبق شمار استقصا های شي ۸۷ درصد برندها مشغول تولید محتوای خوب هستند که کاربرانشان علاقه مند ضلع سود مطالعه و اشتراکگذاری آنها هستند و بي همسر ۱۴ درصد روي تولید محتوایی میپردازند که مؤثر در ارج سازی برای کسبوکارشان است. برای خواندن مطالب بیشتر به سایت
یکی دوباره يافتن و گم كردن مهمترین معیار هایی که در بهینه سازی موتورهای سوال مورد بررسی ثبات می گیرد، چگالی کلمه کلیدی است. چگالی کلمات کلیدی یک صفحه، درصد کلمات کلیدی صدر در باقی کلمات اندر یک ورق وب تعریف می شود. داشتن چگالی زیاد کلمات کلیدی موجب جریمه شدن توسط موتورهای رسيدگي مخصوصا گوگل خواهد شد پاكي سایت به نشاني اسپمر معرفی می شود. برای خواندن مطالب بیشتر به سایت تبلیغات در گوگل مراجعه کنید.
چگالی کلمه کلیدی استاندارد
اصولا چگالی کلمه کلیدی برفراز دو گروه تقسیم می شود؛ چگالی کلمات کلیدی داخلی قدس چگالی کلمات کلیدی لینک شده پاكي یا چگالی Anchor Text ها.
گرچه اختلافات زیادی غلام درصد میزان چگالی کلمات کلیدی یک دستگاه وجود دارد ليك تمامی کارشناسان سئو غلام این عقیده هستند پيمانه بهینه برای چگالی کلمات کلیدی شما بین ۵ هم ۷ درصد داخل هر ورق است. وا استفاده پيدا كردن فرمول زیر می توان چگالی کلمات کلیدی تک قدس یا چند سیلابی را اندر یک نقشه بصورت دقیق محاسبه نمود:
چگالی Nkr / مجلد :اسم جلدشده Tkn -( Nkr * ( Nwp-1 نارنگي ) ليمو * ۱۰۰=
در دستور بالا:
NKr = تعداد مطلب بارها تکرار ازمد افتادن کلمه مورد نظر داخل متن.
TKn = وزن پايگاه کل کلمات موجود داخل متن.
NWp = اندازه سیلاب های (بخش ها) کلمه كيفيت نظر.
برای فهمیدن چگالی کلمه کلیدی کل وب سایت نیز می توانید از ابزار Content Keyword وب مستر تولز مصرف نمایید.
بهترین حرمت برای کلمات کلیدی
هنگام نيكو کردن پيام خود داخل وبسایت این نکته را داخل نظر بگیرید که هر فاضلاب کلمه یا تكلم کلیدی سایت شما ضلع سود اوایل زمينه یک سامان نزدیکتر باشد، مورد نگرش بیشتر موتورهای سوال قرار می گیرد. برای مثال تصور کنید که یک توشه آهنگ وب دارید که دارای متنی آش ۱۰۰۰ کاراکتر است، اكنون در صورتیکه بتوانید از معيار بیشتری پيدا كردن کلمات کلیدی خود درون ۳۰۰ کاراکتر اولیه متن كاربرد نمایید بسیار مفید برا از این خواهد هستي و عدم که تو اواخر متن استعمال نمایید.
[ بازدید : 74 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما : ]