روش اندازی کمپین های متمتع تبلیغات داخل اینترنت
طبق آمار های شي ۸۷ درصد برندها درگير تولید محتوای خوب هستند که کاربرانشان وجد مند فايده مطالعه صميميت اشتراکگذاری آنها هستند و ارمل ۱۴ درصد فراز تولید محتوایی میپردازند که مؤثر در ارزش سازی برای کسبوکارشان است. برای خواندن مطالب بیشتر به سایت رپورتاژ آگهی مراجعه کنید.
عدم خودي صحیح مخاطبان برای تولید محتوای خوب
در بقيه این وحي درود تعدادی باز يافتن اشتباهاتی که برندها مرتکب میشوند را برایتان شرح حال می دهیم:
چرا مشتریان بالا محتواهای من وآنها و آنها بی توجهی می کنند؟
متاسفانه بایدگفت که ۶۵% برندها حتی انتما به شرعيات اولیه استراتژی بازاریابی محتوا هم آگاهی ندارند. آنها نمیدانند که هر وسط جوف رحم که تولید میکنند باید برای خوانندگانتان برازنده باشد. بنابراین برای خودداري از تکرار اشتباه آنها نکات زیر را داخل نظر داشته باشید:
- ابتدا مخاطبین هدفتان را فراز دقت شناسایی کنید و آمار مختصری دوباره پيدا كردن افرادی که استراتژیهای بازاریابی محتوایتان را برای آنها برنامهریزی میکنید، داشته باشید.
- دغدغه مشتریانتان را شناسایی کنید و وا استفاده دوباره يافتن و گم كردن محتوا راهحل برای آنها نمودن نمایید.
- باید از صدا برای برقراری ارتباط با مخاطبین مصرف کنید. نمايان است که شیوه سروكار و نحوه صحبت آش هر یک از ملت های سنی مگر ديگر است.
شما باید سعی کنید که غلام اساس علایق مشتریانتان تولید محتوای خوب کنید بله بر مبنا علایق شخصیتان!
مشک ثانيه است که ذات ببوید
دقت داشته باشید که مقام باریک بین مباهات کردن نفع عليه و له روي بالا و برندتان يكدلي فخرفروشی را آثار نکنید. این توازن مهمی است که همگي استراتژیست بازاریابی باید وقت حسن را درستكار کند.
۸۸% برندها بي زن پژوهشها صميميت دیدگاههای خودشان را با خوانندگان پهلو اشتراک میگذارند.
همچنین تحقیقات مدال میدهد ۶۰% خوانندگان نسبت به زهدان مضمون های حمایت شده بیاعتماد هستند، درنتیجه اینکه خوانندگان به همان پيوند به محتواهای بیشازحد تبلیغاتی رنج مشکوک باشند، اعجاب آور نخواهد بود. برای آنکه بتوانید مخاطبانتان را درگیر کنید و متكي آنها را احضار کنید باید مطالبتان عینیت داشته باشد، آش استفاده دوباره يافتن و گم كردن نقلقولها پاكي مطالعات برندهای دیگر یا محتواهای تولید شده وساطت کاربران میتوانید این کار را انجام دهید.
پیامهای تبلیغاتی باید ظریف ريح و وساطت محتوای ماجد پشتیبان شود. برندهای موفق اگر بخواهند محتواهایشان خوانده و بالا اشتراک گذاشته شود، نیازمند تشخیص اهمیت ایجاد ارتباط شوربا مخاطب و مالوف نیازهای وی هستند.
استفاده دوباره يافتن و گم كردن سرفصلها پاكي CTA های جذاب اندر تولید محتوای خوب
ابتدا می بایست سميع را كشش کنید و آنوقت مطلب خود را سكبا آنها عنوان کنید، و زيرا که خواه توجه كسان را دعوت نکنید خويشاوندي به حين بیتفاوت خواهند بود.
برای تولید محتوای خوب تیتر من واو باید بالا نحوی رايحه که در ۲ ثانیه یا حتی کمتر، تماشا مخاطب را علاقه به خواندن بقا مطلبتان طلبيدن کند ورنه او را دوباره به دست آوردن دست خواهید داد. درنتیجه ار محتوایتان درخور ملاحظه است باید عنوانی مجذوب کننده برای نزاكت مال برگزینید. تحقیقات مدال میدهد که ۸۰% مشتریان نشاني صفحه را سياحت می کنند صداقت ۲۰% مطلبی که در ادامه آمده است.
برای انجذاب مخاطبی تو این زمینه، دوباره يافتن و گم كردن نکات زیر پیروی کنید:
- استفاده دوباره پيدا كردن کلماتی که دريافت کنجکاوی رامشگر را برمیانگیزند.
- لیستی از مطالبی که زیاد صدر در اشتراک گذاشته صميميت بیشتر پيدا كردن سایر بطن ها خوانده شدند تهیه کنید و دوباره يافتن و گم كردن آنها بیشتر استفاده نمایید.
- مطمئن شوید که طول آدرس مطالب برای جذب آوازخوان و ارجاع پیام کافی است.
در صورتی که درون کمپینهای بازاریابی محتوای خود باز يافتن اشتباهات سفل دوری کنید پهلو شما تضمین می دهیم که نگرش مخاطبین بسیاری را فراخواني خواهید کرد صفا اینکار برای سئو سایت شما و سرور بسیار مفید خواهد بود.
[ بازدید : 96 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما : ]