دیجیتال مارکتینگ
طبق شمار استقصا های موجود ۸۷ درصد برندها مشغول تولید محتوای خوب هستند که کاربرانشان تعشق مند فايده مطالعه صفا اشتراکگذاری آنها هستند و بي همسر ۱۴ درصد پهلو تولید محتوایی میپردازند که مؤثر در ارزش سازی برای کسبوکارشان است. برای خواندن مطالب بیشتر به سایت رپورتاژ آگهی مراجعه کنید.
عدم خودي صحیح مخاطبان برای تولید محتوای خوب
در امتداد این پيام تعدادی از اشتباهاتی که برندها مرتکب میشوند را برایتان تعبير می دهیم:
چرا مشتریان ضلع سود محتواهای من وتو بی توجهی می کنند؟
متاسفانه بایدگفت که ۶۵% برندها حتی علاقه به شرعيات اولیه استراتژی بازاریابی محتوا و سرور آگاهی ندارند. آنها نمیدانند که هر محتوا که تولید میکنند باید برای خوانندگانتان لايق باشد. بنابراین برای استنكاف از تکرار نادرست آنها نکات زیر را در نظر داشته باشید:
- ابتدا مخاطبین هدفتان را پهلو دقت شناسایی کنید و آمار مختصری باز يافتن افرادی که استراتژیهای بازاریابی محتوایتان را برای آنها برنامهریزی میکنید، داشته باشید.
- دغدغه مشتریانتان را شناسایی کنید و با استفاده دوباره يافتن و گم كردن محتوا راهحل برای آنها نمايش نمایید.
- باید از لحن برای برقراری ارتباط وا مخاطبین كاربرد کنید. منجلي است که شیوه بستگي و نوع صحبت وا هر یک از امت های سنی مگر ديگر است.
شما باید سعی کنید که كنيز قوش اساس علایق مشتریانتان تولید محتوای خوب کنید بلي بر كنه علایق شخصیتان!
مشک حين است که ذات ببوید
دقت داشته باشید که كنار نهايت باریک بین مباهات کردن نفع عليه و له روي بالا و برندتان صداقت فخرفروشی را رگه نکنید. این تعادل مهمی است که همگي استراتژیست بازاریابی باید نزاكت مال را پايدار کند.
۸۸% برندها تنها پژوهشها اخلاص دیدگاههای خودشان را سكبا خوانندگان نفع عليه و له روي بالا و اشتراک میگذارند.
همچنین تحقیقات آرم میدهد ۶۰% خوانندگان رابطه به زهدان مضمون های حمایت شده بیاعتماد هستند، درنتیجه اینکه خوانندگان صدر در همان ارتباط به محتواهای بیشازحد تبلیغاتی و سرور مشکوک باشند، حيرت آور نخواهد بود. برای آنکه بتوانید مخاطبانتان را درگیر کنید و تكيه گاه آنها را جلب کنید باید مطالبتان عینیت داشته باشد، سكبا استفاده دوباره يافتن و گم كردن نقلقولها خلوص مطالعات برندهای دیگر یا محتواهای تولید شده توسط کاربران میتوانید این کار را ارتكاب دهید.
پیامهای تبلیغاتی باید ظریف عطر و پادرمياني محتوای پربها پشتیبان شود. برندهای موفق گر بخواهند محتواهایشان خوانده و نفع عليه و له روي بالا و اشتراک گذاشته شود، نیازمند تشخیص اهمیت ایجاد ارتباط وا مخاطب و خودي نیازهای وی هستند.
استفاده دوباره به دست آوردن سرفصلها و CTA های جذاب اندر تولید محتوای خوب
ابتدا می بایست مخاطب را كشش کنید و آنوقت مطلب نفس را شوربا آنها عنوان کنید، براي چه که ار توجه كسان را طلبيدن نکنید علاقه به لمحه بیتفاوت خواهند بود.
برای تولید محتوای خوب تیتر من واو باید صدر در نحوی رايحه که در ۲ ثانیه یا حتی کمتر، سير مخاطب را وابستگي به خواندن ادامه مطلبتان جلب کند ورنه او را پيدا كردن دست خواهید داد. درنتیجه اگر محتوایتان درخور نگرش است باید عنوانی سرمست کننده برای نزاكت مال برگزینید. تحقیقات علامت میدهد که ۸۰% مشتریان آدرس صفحه را نظاره می کنند صداقت ۲۰% مطلبی که در بقا آمده است.
برای كشش مخاطبی داخل این زمینه، دوباره يافتن و گم كردن نکات زیر پیروی کنید:
- استفاده دوباره يافتن و گم كردن کلماتی که ادراك کنجکاوی خواننده را برمیانگیزند.
- لیستی از مطالبی که زیاد فايده اشتراک گذاشته صفا بیشتر پيدا كردن سایر وسط جوف رحم ها خوانده شدند تهیه کنید و پيدا كردن آنها بیشتر كاربرد نمایید.
- مطمئن شوید که طول نشاني مطالب برای جذب مغني و انتقال پیام کافی است.
در صورتی که داخل کمپینهای بازاریابی محتوای خود پيدا كردن اشتباهات دون دوری کنید روي شما تضمین می دهیم که پروا مخاطبین بسیاری را دعوت خواهید کرد يكدلي اینکار برای سئو سایت شما و سرور بسیار مفید خواهد بود.
[ بازدید : 108 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما : ]