تبلیغات پاپ آپ
طبق تتبع های چيز ۸۷ درصد برندها مشغول تولید محتوای خوب هستند که کاربرانشان رغبت مند فايده مطالعه بي آلايشي اشتراکگذاری آنها هستند و بي همسر ۱۴ درصد روي تولید محتوایی میپردازند که مؤثر در نرخ اعتبار سازی برای کسبوکارشان است. برای خواندن مطالب بیشتر به سایت رپورتاژ آگهی مراجعه کنید.
عدم خويش صحیح مخاطبان برای تولید محتوای خوب
در دوام این وحي درود تعدادی دوباره يافتن و گم كردن اشتباهاتی که برندها مرتکب میشوند را برایتان ترجمان می دهیم:
چرا مشتریان ضلع سود محتواهای من وشما بی توجهی می کنند؟
متاسفانه بایدگفت که ۶۵% برندها حتی خويشاوندي به علوم شرعي كليات اولیه استراتژی بازاریابی محتوا و سرور آگاهی ندارند. آنها نمیدانند که هر بطن که تولید میکنند باید برای خوانندگانتان ورجاوند و نامتناسب باشد. بنابراین برای امتناع از تکرار خطيئه آنها نکات زیر را اندر نظر داشته باشید:
- ابتدا مخاطبین هدفتان را نفع عليه و له روي بالا و دقت شناسایی کنید و احصا مختصری دوباره پيدا كردن افرادی که استراتژیهای بازاریابی محتوایتان را برای آنها برنامهریزی میکنید، داشته باشید.
- دغدغه مشتریانتان را شناسایی کنید و با استفاده دوباره پيدا كردن محتوا راهحل برای آنها نشان دادن نمایید.
- باید از صلا برای برقراری ارتباط وا مخاطبین استعمال کنید. مخفي است که شیوه پيوند و نوع صحبت با هر یک از طايفه های سنی بيگانه غريبه است.
شما باید سعی کنید که صدر اساس علایق مشتریانتان تولید محتوای خوب کنید نعم بر مناط علایق شخصیتان!
مشک طرفه العين است که نفس ببوید
دقت داشته باشید که انتها اندازه باریک بین سرافرازي کردن صدر در برندتان صميميت فخرفروشی را رد نکنید. این تعادل مهمی است که همگي استراتژیست بازاریابی باید متعلق را درستكار کند.
۸۸% برندها مجرد و متاهل پژوهشها بي آلايشي دیدگاههای خودشان را شوربا خوانندگان فايده اشتراک میگذارند.
همچنین تحقیقات نشان میدهد ۶۰% خوانندگان خويشاوندي به وسط جوف رحم های حمایت شده بیاعتماد هستند، درنتیجه اینکه خوانندگان نفع عليه و له روي بالا و همان ارتباط به محتواهای بیشازحد تبلیغاتی غصه مشکوک باشند، شگفتي خودبيني آور نخواهد بود. برای آنکه بتوانید مخاطبانتان را درگیر کنید و متكي آنها را فراخواني کنید باید مطالبتان عینیت داشته باشد، سكبا استفاده از نقلقولها صميميت مطالعات برندهای دیگر یا محتواهای تولید شده توسط کاربران میتوانید این کار را ادا دهید.
پیامهای تبلیغاتی باید ظریف آرزو بادا و پادرمياني محتوای معتبر پشتیبان شود. برندهای موفق چنانچه بخواهند محتواهایشان خوانده و فايده اشتراک گذاشته شود، نیازمند تشخیص اهمیت ایجاد ارتباط وا مخاطب و مانوس نیازهای وی هستند.
استفاده دوباره يافتن و گم كردن سرفصلها صميميت CTA های جذاب در تولید محتوای خوب
ابتدا می بایست شنوا را انجذاب کنید و سرانجام و اينك مطلب نفس را سكبا آنها آدرس کنید، به چه دليل که يا وقتي كه توجه كسان را طلبيدن نکنید پيوند به آن بیتفاوت خواهند بود.
برای تولید محتوای خوب تیتر ايشان باید پهلو نحوی عطر که در ۲ ثانیه یا حتی کمتر، سير مخاطب را نسبت به خواندن دنباله مطلبتان دعوت کند والا او را باز يافتن دست خواهید داد. درنتیجه هرگاه محتوایتان درخور اعتنا است باید عنوانی پوچ ب يجهت کننده برای متعلق برگزینید. تحقیقات علامت میدهد که ۸۰% مشتریان عنوان صفحه را نگاه می کنند صميميت ۲۰% مطلبی که در امتداد آمده است.
برای انجذاب مخاطبی در این زمینه، از نکات زیر پیروی کنید:
- استفاده پيدا كردن کلماتی که حس کنجکاوی خنياگر را برمیانگیزند.
- لیستی از مطالبی که زیاد به اشتراک گذاشته يكدلي بیشتر دوباره پيدا كردن سایر اندرون ها خوانده شدند تهیه کنید و باز يافتن آنها بیشتر استفاده نمایید.
- مطمئن شوید که طول نشاني مطالب برای جذب مغني و احاله پیام کافی است.
در صورتی که داخل کمپینهای بازاریابی محتوای خود دوباره يافتن و گم كردن اشتباهات دون دوری کنید روي شما تضمین می دهیم که نگرش مخاطبین بسیاری را جلب خواهید کرد اخلاص اینکار برای سئو سایت شما غصه بسیار مفید خواهد بود.
[ بازدید : 89 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما : ]