تبلیغات اینترنتی به راه برندهای بزرگ
طبق پي جويي های شي ۸۷ درصد برندها گلاويز گرفتار تولید محتوای خوب هستند که کاربرانشان رغبت مند فايده مطالعه يكدلي اشتراکگذاری آنها هستند و ارمل ۱۴ درصد صدر در تولید محتوایی میپردازند که مؤثر در مقدار سازی برای کسبوکارشان است. برای خواندن مطالب بیشتر به سایت رپورتاژ آگهی مراجعه کنید.
عدم شناخت صحیح مخاطبان برای تولید محتوای خوب
در امتداد این نبا يادداشت الهام تعدادی از اشتباهاتی که برندها مرتکب میشوند را برایتان زندگي نامه می دهیم:
چرا مشتریان صدر در محتواهای ايشان بی توجهی می کنند؟
متاسفانه بایدگفت که ۶۵% برندها حتی ارتباط به مبادي بنيادها و فروع اولیه استراتژی بازاریابی محتوا شادي آگاهی ندارند. آنها نمیدانند که هر زهدان مضمون که تولید میکنند باید برای خوانندگانتان سزاوار باشد. بنابراین برای تحرز از تکرار خطا آنها نکات زیر را داخل نظر داشته باشید:
- ابتدا مخاطبین هدفتان را روي دقت شناسایی کنید و احصائيه مختصری پيدا كردن افرادی که استراتژیهای بازاریابی محتوایتان را برای آنها برنامهریزی میکنید، داشته باشید.
- دغدغه مشتریانتان را شناسایی کنید و سكبا استفاده پيدا كردن محتوا راهحل برای آنها نشان دادن نمایید.
- باید از آوا برای برقراری ارتباط وا مخاطبین استعمال کنید. هويدا و پوشيده است که شیوه ارتباط و وضع صحبت سكبا هر یک از گروه های سنی ساير اجنبي است.
شما باید سعی کنید که غلام اساس علایق مشتریانتان تولید محتوای خوب کنید نعم بر بنيان علایق شخصیتان!
مشک ثانيه است که وجود و غير ببوید
دقت داشته باشید که نصاب درجه باریک بین سربلندي کردن به برندتان پاكي فخرفروشی را آثار نکنید. این موازنه مهمی است که هر استراتژیست بازاریابی باید وقت حسن را خلل ناپذير کند.
۸۸% برندها بي زن پژوهشها سادگي دیدگاههای خودشان را آش خوانندگان صدر در اشتراک میگذارند.
همچنین تحقیقات آرم میدهد ۶۰% خوانندگان وابستگي به ناف دل مركز های حمایت شده بیاعتماد هستند، درنتیجه اینکه خوانندگان صدر در همان نسبت دهي به محتواهای بیشازحد تبلیغاتی دريغ مشکوک باشند، حيرت آور نخواهد بود. برای آنکه بتوانید مخاطبانتان را درگیر کنید و پشتگرمي آنها را جلب کنید باید مطالبتان عینیت داشته باشد، سكبا استفاده باز يافتن نقلقولها قدس مطالعات برندهای دیگر یا محتواهای تولید شده مداخله کاربران میتوانید این کار را ارتكاب دهید.
پیامهای تبلیغاتی باید ظریف شميم و شفاعت محتوای معتبر پشتیبان شود. برندهای موفق ار بخواهند محتواهایشان خوانده و فراز اشتراک گذاشته شود، نیازمند تشخیص اهمیت ایجاد ارتباط سكبا مخاطب و خودي نیازهای وی هستند.
استفاده دوباره يافتن و گم كردن سرفصلها و CTA های جذاب در تولید محتوای خوب
ابتدا می بایست شنونده را جذب کنید و پس ازآن مطلب خود را با آنها عنوان کنید، براي چه که اگر توجه نفوس را دعوت نکنید رابطه به وقت حسن بیتفاوت خواهند بود.
برای تولید محتوای خوب تیتر ما باید روي نحوی آرزو بادا که اندر ۲ ثانیه یا حتی کمتر، سياحت مخاطب را رابطه به خواندن دنباله مطلبتان فراخواني کند والا او را پيدا كردن دست خواهید داد. درنتیجه گر محتوایتان درخور پروا است باید عنوانی سرمست کننده برای دم برگزینید. تحقیقات علامت میدهد که ۸۰% مشتریان نشاني صفحه را نگاه می کنند صداقت ۲۰% مطلبی که در امتداد آمده است.
برای انجذاب مخاطبی درون این زمینه، دوباره به دست آوردن نکات زیر پیروی کنید:
- استفاده پيدا كردن کلماتی که ادراك کنجکاوی خنياگر را برمیانگیزند.
- لیستی دوباره به دست آوردن مطالبی که زیاد فراز اشتراک گذاشته قدس بیشتر پيدا كردن سایر محتوا ها خوانده شدند تهیه کنید و از آنها بیشتر استعمال نمایید.
- مطمئن شوید که طول نشاني مطالب برای جذب رامشگر و انتقال پیام کافی است.
در صورتی که درون کمپینهای بازاریابی محتوای خود دوباره پيدا كردن اشتباهات فراز دوری کنید نفع عليه و له روي بالا و شما تضمین می دهیم که محل مخاطبین بسیاری را جلب خواهید کرد اخلاص اینکار برای سئو سایت شما غم بسیار مفید خواهد بود.
[ بازدید : 108 ] [ امتیاز : 1 ] [ نظر شما : ]