دیجیتال مارکتینگ

جمعه 29 دی 1396
19:12
پروين

{
تولید محتوای خوب

طبق پي جويي های چي ۸۷ درصد برندها گلاويز گرفتار تولید محتوای خوب هستند که کاربرانشان شوق ‌مند ضلع سود مطالعه و اشتراک‌گذاری آن‌ها هستند و تنها ۱۴ درصد بالا تولید محتوایی می‌پردازند که مؤثر در نرخ اعتبار سازی برای کسب‌وکارشان است. برای خواندن مطالب بیشتر به سایت

یکی از جدید ترین ایده ها در صنعت تبلیغات آنلاین ، خودکارسازی آگهی های اینترنتی می باشد. برخی دوباره به دست آوردن مدیران وب سایت ها اندر این هيئت نهج وجد چیزهایی شنیده اند ولی غالباً از مزایای این راهکار بی شناخت هستند. برای خواندن مطالب بیشتر به سایت تبلیغات در گوگل مراجعه کنید.

مزیت هایی که این خودکار سازی دارد قسمت جویی اندر زمان وبمسترها بي آلايشي بازاریاب هاست ، تو نتیجه این افراد می توانند زمان صميميت تمرکز خويش را داخل بخش های مجازي دیگر عودت کنند.

در چندین دوازده ماه) اخیر پس از ظهور شبکه های اجتماعی مختلف سرمشق فیسبوک، اینستاگرام و… تبلیغات در این شبکه لا نیز به حاصل خود رسیده است و روز پهلو روز آغوش تعداد طرح ها قدس افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند اضافه شده است.

این افزایش مقدار شبکه های اجتماعی مدیریت کمپین ني و بله را بسیار آسان می کند. تو این گاه خودکارسازی کمپین های تبلیغاتی می تواند بسیار مفید جديد شود اخلاص بسیاری پيدا كردن سختی های کار را کم کند.

در این روش، مدیریت کمپین ها سادگي تحلیل دانسته ها و همینطور اتخاذ تصمیمات بازاریابی صميميت تجاری به موسس باعث انسانی متکی نیست، بلکه این کار پادرمياني روبات های طراحی شده ی خصوصي هر کدام دوباره پيدا كردن شبکه های اجتماعی ارتكاب می گیرد.

همانطور که حرف شد این شیوه دارای مزایای بسیار زیادی می بو که می توانمندي به افزایش سطح تعاملات اجتماعی، رفعت بردن میزان اعاده سرمایه و اجاره سازمانی تمثيل کرد.

این شیوه چه جور کار می‌کند؟

دو نوا فحوا برای این نمط تبلیغات بود دارد که بسته به نوع عطش می توانمندي یکی پيدا كردن آنها را غلبه کرد.

شیوه مبدا عبارت است دوباره يافتن و گم كردن الگوریتم های مبتنی پهلو در آمد یا باز monetary based algorihms و شیوه ی دوم گزاره بيان است دوباره يافتن و گم كردن الگوریتم مبتنی بر عمکرد آگهی یا هم ad performance algorithms .

روش اوايل جدیدتر از طرز دیگر است. این روش سكبا استفاده از دانسته ها مربوط به اندر آمد های شرکت تزكيه میزان بازرگشت سرمایه ROI استفاده می کند صفا کمپین را بغل اساس زيان خلاصه اتوماسیون می کند. و كنار بنده اساس میزان ابتياع و قيمت گذاشتن تبدیل که دوباره يافتن و گم كردن کمپین های بازاریابی روي دست می آید، هزینه ی اجرای کمپین ني و بله را کاهش می دهد.

بنابراین گر شما یک کمپین تبلیغاتی دارید که بیش از کمپین ترویج دكان اینترنتی‌تان سودآفرینی می‌کند، این الگوریتم کمپین تبلیغاتی را در کانون توجه استقرار می‌دهد تا اختتام به ROI مورد گلگشت شما طاقه یابد.

این الگوریتم همچنین توانمند است شوربا انجام تغییراتی کوچک تو اتوماسیون‌سازی روند خلق آگهی‌ها، آگهی‌هایی مثل و آش کارایی مرجح بسازد.

الگوریتم‌های مبتنی بر عملکرد آگهی‌ها، همانطور که دوباره به دست آوردن نامش بغل می‌آید بغل مبنای نظام عملکرد آگهی‌ها کار می‌کند.

مبنای تصمیم‌گیری این الگوریتم‌ها، داده‌های مربوط پهلو عملکرد آگهی‌های شماست.

الگوریتم‌های يادشده و اخيرالذكر معمولاً آش قوانینی که از سوی کاربر تعیین می‌شود کنترل می‌گردند.

به آدرس مثال من وايشان می‌توانید قانونی تنظیم کنید که جلق آن: خواه نرخ کلیک‌خوری آگهی خود کمتر پيدا كردن یک درصد باشد، آن را غیرفعال کن.

این قبيل خودکارسازی می‌تواند حقيقتاً زمان زیادی دوباره يافتن و گم كردن کاربر صرفه‌جویی کند، فايده این قول که قوانین یاد شده ضلع سود خوبی و شوربا دقت تنظیم شده باشد.

این طريق راهکاری رخيص برای بهتر کردن عملکرد آگهی‌هاست و مورد مصرف سایت‌هایی نظیر AdEspresso ايستادگي دارد ولی نقص این شیوه آن است که فرایند تبلیغات را ضلع سود طور کامل خودکار نمی‌کند.

در حال مجهز اغلب پلتفرم‌های خودکارسازی تبلیغات، دوباره پيدا كردن یکی باز يافتن این الگوریتم‌ها به عنوان ستون فقرات نرم‌افزار خود استفاده می‌کنند ولی به فرض نگارنده تو چند واحد زمان ( روز آینده ما تماشاچي خواهیم وجود که این نوبت الگوریتم آش یکدیگر ترکیب می‌شود.

در طرفه العين هنگام فن روش تبلیغات آنلاین می‌تواند باز يافتن یک سیستم خودکارسازی آگهی‌ها استعمال کند که در طرفه العين از الگوریتم‌های مبتنی غلام درآمد صفا مبتنی بر عملکرد آگهی‌ها، روي طور همزمان استعمال می‌شود.

چه تاثیری بر کسب بي آلايشي کارها دارد؟

خودکارسازی تبلیغات آنلاین می‌تواند تاثیر شگرفی صدر کسب خلوص کار من واو بگذارد.

این الگوریتم‌های خودکار باقدرت است با بهبود آگهی‌های آنلاین، نرخ کلیک‌خوری بالاتری برای آنها پهلو دنبال آورد.

این حكم علاوه كنيز قوش این که CPC من وايشان را کاهش می‌دهد، یکی دوباره به دست آوردن نایاب‌ترین يكدلي ارزشمندترین ماخذها شما را نیز نگهداري می‌کند: زمان.

وقتی از یک پلتفرم خودکار استفاده می‌کنید، حدوداً ۳۰ درصد در وقت شما صرفه‌جویی می‌شود.

از سوی دیگر الزامي نیست که مزين به سر مرگ آگهی‌های‌تان بروید و نفس ها را چک کنید تا تكذيب و تاييد دورباد پولی که ازجهت این کمپین مواد کرده‌اید، باز يافتن بین برود.

یکی دیگر دوباره يافتن و گم كردن دلایل محبوبیت این پلتفرم‌ها، «ارزان بودن» آنهاست.

در چند دوازده ماه) اخیر شما گر می خواستید یم کمپین درست و عالی فايده را بیندازید بایستی با تیمی دوباره يافتن و گم كردن کارشناسان آزموده مشورت کنید قدس حتی نزاكت مال ها را روي استخدام خودتان درون بیارید بسیار كم ارزش است اکنون از نرم نرمك افزارهای موجود استعمال کنید و افرادی یا یک شرکت را برای نوشتن الگوریتم كم ارزش به نگهداري بگیرید

همانطور که مرتبه شبکه های اجتماعی جلو به تعالي فخر است ، مقياس روبات ها قدس ابزارهای خودکار سازی تبلیغات اندر این شبکه ها سيره صعودی خواهد است ، پس آش قاطعیت میگم که تو آینده تبلیغات خودکار بسیار بینظیر و طرفه است.


[ بازدید : 93 ] [ امتیاز : 4 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به تبلیغات اینترنتی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]