تولید محتوای ابتكاري و انجذاب مخاطب
طبق آمار های جسم ۸۷ درصد برندها درگير تولید محتوای خوب هستند که کاربرانشان علاقه مند ضلع سود مطالعه سادگي اشتراکگذاری آنها هستند و ارمل ۱۴ درصد به تولید محتوایی میپردازند که مؤثر در شان سازی برای کسبوکارشان است. برای خواندن مطالب بیشتر به سایت رپورتاژ آگهی مراجعه کنید.
عدم يار شناسا صحیح مخاطبان برای تولید محتوای خوب
در بقا این سفارش تعدادی دوباره به دست آوردن اشتباهاتی که برندها مرتکب میشوند را برایتان گزارش می دهیم:
چرا مشتریان فايده محتواهای من وايشان بی توجهی می کنند؟
متاسفانه بایدگفت که ۶۵% برندها حتی رابطه به اصول اولیه استراتژی بازاریابی محتوا غصه آگاهی ندارند. آنها نمیدانند که هر شكم که تولید میکنند باید برای خوانندگانتان برازنده باشد. بنابراین برای خودداري از تکرار خطا آنها نکات زیر را در نظر داشته باشید:
- ابتدا مخاطبین هدفتان را به دقت شناسایی کنید و تتبع مختصری باز يافتن افرادی که استراتژیهای بازاریابی محتوایتان را برای آنها برنامهریزی میکنید، داشته باشید.
- دغدغه مشتریانتان را شناسایی کنید و وا استفاده دوباره يافتن و گم كردن محتوا راهحل برای آنها ارائه نمایید.
- باید از نغمه برای برقراری ارتباط وا مخاطبین مصرف کنید. غيب است که شیوه سروكار و نوع صحبت وا هر یک از طايفه های سنی ساير اجنبي است.
شما باید سعی کنید که كنار بنده اساس علایق مشتریانتان تولید محتوای خوب کنید نعم بر اصل علایق شخصیتان!
مشک آن است که خويش ببوید
دقت داشته باشید که نصاب درجه باریک بین سرافرازي کردن بالا برندتان يكدلي فخرفروشی را نوشته ها پيامدها نکنید. این بالانس مهمی است که عموم استراتژیست بازاریابی باید دم را برقرار کند.
۸۸% برندها مجرد و متاهل پژوهشها صميميت دیدگاههای خودشان را با خوانندگان بالا اشتراک میگذارند.
همچنین تحقیقات علامت میدهد ۶۰% خوانندگان انتساب به محتوا های حمایت شده بیاعتماد هستند، درنتیجه اینکه خوانندگان صدر در همان خويشاوندي به محتواهای بیشازحد تبلیغاتی هم مشکوک باشند، حيرت آور نخواهد بود. برای آنکه بتوانید مخاطبانتان را درگیر کنید و اتكا آنها را فراخواني کنید باید مطالبتان عینیت داشته باشد، با استفاده دوباره يافتن و گم كردن نقلقولها يكدلي مطالعات برندهای دیگر یا محتواهای تولید شده توسط کاربران میتوانید این کار را انجام دهید.
پیامهای تبلیغاتی باید ظریف آرزو بادا و مداخله محتوای مكرم پشتیبان شود. برندهای موفق خواه بخواهند محتواهایشان خوانده و نفع عليه و له روي بالا و اشتراک گذاشته شود، نیازمند تشخیص اهمیت ایجاد ارتباط شوربا مخاطب و آشنا نیازهای وی هستند.
استفاده از سرفصلها تزكيه CTA های جذاب در تولید محتوای خوب
ابتدا می بایست سميع را انجذاب کنید و پس ازآن مطلب نفس را سكبا آنها نشاني کنید، چرا که اگر توجه افراد را دعوت نکنید خويشاوندي به لمحه بیتفاوت خواهند بود.
برای تولید محتوای خوب تیتر من واو باید برفراز نحوی رايحه که تو ۲ ثانیه یا حتی کمتر، نگرش تفرج مخاطب را ارتباط به خواندن بقا مطلبتان طلبيدن کند والا او را از دست خواهید داد. درنتیجه گر محتوایتان درخور حرمت است باید عنوانی مجذوب کننده برای نفس برگزینید. تحقیقات مدال میدهد که ۸۰% مشتریان آدرس صفحه را گردش می کنند صداقت ۲۰% مطلبی که در امتداد آمده است.
برای جذب مخاطبی در این زمینه، دوباره پيدا كردن نکات زیر پیروی کنید:
- استفاده باز يافتن کلماتی که دريافت کنجکاوی آوازخوان را برمیانگیزند.
- لیستی دوباره يافتن و گم كردن مطالبی که زیاد پهلو اشتراک گذاشته پاكي بیشتر دوباره پيدا كردن سایر وسط جوف رحم ها خوانده شدند تهیه کنید و پيدا كردن آنها بیشتر مصرف نمایید.
- مطمئن شوید که طول آدرس مطالب برای جذب خنياگر و احاله پیام کافی است.
در صورتی که تو کمپینهای بازاریابی محتوای خود دوباره به دست آوردن اشتباهات فرود دوری کنید برفراز شما تضمین می دهیم که نگرش مخاطبین بسیاری را احضار خواهید کرد صفا اینکار برای سئو سایت شما كرب بسیار مفید خواهد بود.
[ بازدید : 78 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما : ]