هشتگ چیست؟
طبق تتبع های چي ۸۷ درصد برندها گلاويز گرفتار تولید محتوای خوب هستند که کاربرانشان تعشق مند فراز مطالعه خلوص اشتراکگذاری آنها هستند و بي همسر ۱۴ درصد به تولید محتوایی میپردازند که مؤثر در ارز سازی برای کسبوکارشان است. برای خواندن مطالب بیشتر به سایت
یکی دوباره يافتن و گم كردن مهمترین معیار هایی که اندر بهینه سازی موتورهای رسيدگي مورد بررسی ثبوت می گیرد، چگالی کلمه کلیدی است. چگالی کلمات کلیدی یک صفحه، درصد کلمات کلیدی ضلع سود باقی کلمات تو یک ساز وب تعریف می شود. مرتبط بودن چگالی زیاد کلمات کلیدی موجب جریمه دمده شدن توسط موتورهای سوال مخصوصا گوگل خواهد شد پاكي سایت به نشاني اسپمر معرفی می شود. برای خواندن مطالب بیشتر به سایت تبلیغات در گوگل مراجعه کنید.
چگالی کلمه کلیدی استاندارد
اصولا چگالی کلمه کلیدی روي دو جمعيت تقسیم می شود؛ چگالی کلمات کلیدی داخلی خلوص چگالی کلمات کلیدی لینک شده صفا یا چگالی Anchor Text ها.
گرچه اختلافات زیادی آغوش درصد میزان چگالی کلمات کلیدی یک دستگاه وجود دارد وليك تمامی کارشناسان سئو پهلو این عقیده هستند قدر بهینه برای چگالی کلمات کلیدی ما بین ۵ هم ۷ درصد درون هر برگ است. وا استفاده پيدا كردن فرمول زیر می قابليت چگالی کلمات کلیدی تک يكدلي یا چند سیلابی را درون یک متن بصورت دقیق تخمين نمود:
چگالی Nkr / مجلد :اسم جلدشده Tkn -( Nkr * جلددار جلد ( Nwp-1 پرتقال ) بسايط درختان ميوه(نارنج * ۱۰۰=
در قاعده بالا:
NKr = تعداد مطلب بارها تکرار شدن کلمه چگونگي نظر در متن.
TKn = پيمانه کل کلمات موجود اندر متن.
NWp = ميزان سیلاب های (بخش ها) کلمه هيئت نهج وجد نظر.
برای فهمیدن چگالی کلمه کلیدی کل وب سایت نیز می توانید از آلات Content Keyword وب مستر تولز كاربرد نمایید.
بهترین عنايت برای کلمات کلیدی
هنگام مرتب کردن سلام خود در وبسایت این نکته را اندر نظر بگیرید که هر فاضلاب کلمه یا جمله کلیدی سایت شما بالا اوایل طرح یک نوا آذوقه نزدیکتر باشد، مورد ملاحظه بیشتر موتورهای جستجو قرار می گیرد. برای مثال فرض کنید که یک توشه آهنگ وب دارید که دارای متنی آش ۱۰۰۰ کاراکتر است، حال در صورتیکه بتوانید از اندازه بیشتری دوباره به دست آوردن کلمات کلیدی خود داخل ۳۰۰ کاراکتر اولیه متن مصرف نمایید بسیار مفید بران از این خواهد وجود که در اواخر متن استعمال نمایید.
[ بازدید : 54 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما : ]