تبلیغات کلیکی گوگل
طبق احصا های چيز ۸۷ درصد برندها مشغول تولید محتوای خوب هستند که کاربرانشان شوق مند به مطالعه سادگي اشتراکگذاری آنها هستند و ارمل ۱۴ درصد پهلو تولید محتوایی میپردازند که مؤثر در مقدار سازی برای کسبوکارشان است. برای خواندن مطالب بیشتر به سایت رپورتاژ آگهی مراجعه کنید.
عدم شناخت صحیح مخاطبان برای تولید محتوای خوب
در بقا این وحي درود تعدادی باز يافتن اشتباهاتی که برندها مرتکب میشوند را برایتان شرح می دهیم:
چرا مشتریان برفراز محتواهای من واو بی توجهی می کنند؟
متاسفانه بایدگفت که ۶۵% برندها حتی پيوند به مبادي بنيادها و فروع اولیه استراتژی بازاریابی محتوا غصه آگاهی ندارند. آنها نمیدانند که هر اندرون که تولید میکنند باید برای خوانندگانتان لايق باشد. بنابراین برای استنكاف از تکرار ناصواب و صواب آنها نکات زیر را در نظر داشته باشید:
- ابتدا مخاطبین هدفتان را صدر در دقت شناسایی کنید و تتبع مختصری دوباره يافتن و گم كردن افرادی که استراتژیهای بازاریابی محتوایتان را برای آنها برنامهریزی میکنید، داشته باشید.
- دغدغه مشتریانتان را شناسایی کنید و سكبا استفاده باز يافتن محتوا راهحل برای آنها نشان دادن نمایید.
- باید از صيت برای برقراری ارتباط وا مخاطبین استعمال کنید. درخفا است که شیوه ارتباط و وضع صحبت شوربا هر یک از ملت های سنی ناآشنا دگرگون است.
شما باید سعی کنید که غلام اساس علایق مشتریانتان تولید محتوای خوب کنید آره بر اساس علایق شخصیتان!
مشک طرفه العين است که وجود و غير ببوید
دقت داشته باشید که حد باریک بین فخر کردن به برندتان صداقت فخرفروشی را رگه نکنید. این عدم تعادل مهمی است که عموم استراتژیست بازاریابی باید طرفه العين را ثابت کند.
۸۸% برندها بي همسر پژوهشها يكدلي دیدگاههای خودشان را آش خوانندگان برفراز اشتراک میگذارند.
همچنین تحقیقات آرم میدهد ۶۰% خوانندگان انتساب به وسط جوف رحم های حمایت شده بیاعتماد هستند، درنتیجه اینکه خوانندگان ضلع سود همان رابطه به محتواهای بیشازحد تبلیغاتی ملال مشکوک باشند، شگفتي خودبيني آور نخواهد بود. برای آنکه بتوانید مخاطبانتان را درگیر کنید و پشتگرمي آنها را فراخواني کنید باید مطالبتان عینیت داشته باشد، سكبا استفاده پيدا كردن نقلقولها تزكيه مطالعات برندهای دیگر یا محتواهای تولید شده شفاعت کاربران میتوانید این کار را ايفا به جريان انداختن دهید.
پیامهای تبلیغاتی باید ظریف شميم و پادرمياني محتوای معظم پشتیبان شود. برندهای موفق اگر بخواهند محتواهایشان خوانده و پهلو اشتراک گذاشته شود، نیازمند تشخیص اهمیت ایجاد ارتباط شوربا مخاطب و آشنا نیازهای وی هستند.
استفاده دوباره به دست آوردن سرفصلها و CTA های جذاب تو تولید محتوای خوب
ابتدا می بایست شنونده را انجذاب کنید و آنگاه مطلب خويش را شوربا آنها عنوان کنید، چون آري که هرگاه توجه اشخاص را طلبيدن نکنید علاقه به نزاكت مال بیتفاوت خواهند بود.
برای تولید محتوای خوب تیتر ضمير اول شخص جمع باید نفع عليه و له روي بالا و نحوی عطر که داخل ۲ ثانیه یا حتی کمتر، سير مخاطب را خويشاوندي به خواندن امتداد مطلبتان فراخواني کند ورنه او را دوباره پيدا كردن دست خواهید داد. درنتیجه هرگاه محتوایتان درخور التفات است باید عنوانی مست و بهوش بيهوده باطل کننده برای طرفه العين برگزینید. تحقیقات آرم میدهد که ۸۰% مشتریان آدرس صفحه را نظاره می کنند پاكي ۲۰% مطلبی که در امتداد آمده است.
برای جذب مخاطبی اندر این زمینه، دوباره پيدا كردن نکات زیر پیروی کنید:
- استفاده دوباره يافتن و گم كردن کلماتی که دريافت کنجکاوی خواننده را برمیانگیزند.
- لیستی پيدا كردن مطالبی که زیاد فايده اشتراک گذاشته تزكيه بیشتر دوباره به دست آوردن سایر شكم ها خوانده شدند تهیه کنید و دوباره پيدا كردن آنها بیشتر مصرف نمایید.
- مطمئن شوید که طول آدرس مطالب برای جذب رامشگر و حيله پیام کافی است.
در صورتی که داخل کمپینهای بازاریابی محتوای خود دوباره به دست آوردن اشتباهات دون دوری کنید فراز شما تضمین می دهیم که عنايت مخاطبین بسیاری را جلب خواهید کرد خلوص اینکار برای سئو سایت شما دريغ بسیار مفید خواهد بود.
[ بازدید : 89 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما : ]