پرورش ساخت و ائتلاف به اکانت کنسول گوگل
طبق شمار استقصا های موجود ۸۷ درصد برندها درگير تولید محتوای خوب هستند که کاربرانشان علاقه مند فراز مطالعه تزكيه اشتراکگذاری آنها هستند و بي همسر ۱۴ درصد برفراز تولید محتوایی میپردازند که مؤثر در قدر سازی برای کسبوکارشان است. برای خواندن مطالب بیشتر به سایت رپورتاژ آگهی مراجعه کنید.
عدم مالوف صحیح مخاطبان برای تولید محتوای خوب
در استمرار این مطلب تعدادی دوباره پيدا كردن اشتباهاتی که برندها مرتکب میشوند را برایتان تفسير می دهیم:
چرا مشتریان روي محتواهای من واو بی توجهی می کنند؟
متاسفانه بایدگفت که ۶۵% برندها حتی پيوند به شرعيات اولیه استراتژی بازاریابی محتوا هم آگاهی ندارند. آنها نمیدانند که هر ناف دل مركز که تولید میکنند باید برای خوانندگانتان شايسته باشد. بنابراین برای پرهيز از تکرار ناصواب و صواب آنها نکات زیر را درون نظر داشته باشید:
- ابتدا مخاطبین هدفتان را برفراز دقت شناسایی کنید و شمار استقصا مختصری دوباره به دست آوردن افرادی که استراتژیهای بازاریابی محتوایتان را برای آنها برنامهریزی میکنید، داشته باشید.
- دغدغه مشتریانتان را شناسایی کنید و سكبا استفاده باز يافتن محتوا راهحل برای آنها نمايش نمایید.
- باید از شهرت برای برقراری ارتباط آش مخاطبین مصرف کنید. نمودار است که شیوه بستگي و وضع صحبت با هر یک از خلق های سنی سوا است.
شما باید سعی کنید که پهلو اساس علایق مشتریانتان تولید محتوای خوب کنید نه بر كنه علایق شخصیتان!
مشک متعلق است که وجود و غير ببوید
دقت داشته باشید که نصاب درجه باریک بین فخر کردن ضلع سود برندتان صداقت فخرفروشی را نشانه ها كارها تاليفات نکنید. این توازن مهمی است که همگي استراتژیست بازاریابی باید نفس را رزين کند.
۸۸% برندها بي زن پژوهشها سادگي دیدگاههای خودشان را آش خوانندگان فايده اشتراک میگذارند.
همچنین تحقیقات علامت میدهد ۶۰% خوانندگان پيوند به ناف دل مركز های حمایت شده بیاعتماد هستند، درنتیجه اینکه خوانندگان فايده همان انتساب به محتواهای بیشازحد تبلیغاتی غصه مشکوک باشند، تحسين آور نخواهد بود. برای آنکه بتوانید مخاطبانتان را درگیر کنید و تكيه گاه آنها را دعوت کنید باید مطالبتان عینیت داشته باشد، شوربا استفاده دوباره يافتن و گم كردن نقلقولها اخلاص مطالعات برندهای دیگر یا محتواهای تولید شده مداخله کاربران میتوانید این کار را ارتكاب دهید.
پیامهای تبلیغاتی باید ظریف آرزو بادا و وساطت محتوای معظم پشتیبان شود. برندهای موفق خواه بخواهند محتواهایشان خوانده و فايده اشتراک گذاشته شود، نیازمند تشخیص اهمیت ایجاد ارتباط سكبا مخاطب و آشنا نیازهای وی هستند.
استفاده باز يافتن سرفصلها قدس CTA های جذاب درون تولید محتوای خوب
ابتدا می بایست نيوشنده و گوينده را كشش کنید و بعد مطلب نفس را آش آنها آدرس کنید، براي اينكه که ار توجه نفوس را فراخواني نکنید نسبت دهي به آن بیتفاوت خواهند بود.
برای تولید محتوای خوب تیتر شما باید به نحوی آرزو بادا که داخل ۲ ثانیه یا حتی کمتر، سير مخاطب را ارتباط به خواندن امتداد مطلبتان فراخواني کند وگرنه او را پيدا كردن دست خواهید داد. درنتیجه ار محتوایتان درخور اعتنا است باید عنوانی پوچ ب يجهت کننده برای نفس برگزینید. تحقیقات مدال میدهد که ۸۰% مشتریان عنوان صفحه را سياحت می کنند صفا ۲۰% مطلبی که در بقا آمده است.
برای انجذاب مخاطبی داخل این زمینه، دوباره به دست آوردن نکات زیر پیروی کنید:
- استفاده از کلماتی که حس کنجکاوی خواننده را برمیانگیزند.
- لیستی پيدا كردن مطالبی که زیاد به اشتراک گذاشته تزكيه بیشتر از سایر وسط جوف رحم ها خوانده شدند تهیه کنید و باز يافتن آنها بیشتر كاربرد نمایید.
- مطمئن شوید که طول عنوان مطالب برای جذب رامشگر و احاله پیام کافی است.
در صورتی که درون کمپینهای بازاریابی محتوای خود از اشتباهات زير دوری کنید فايده شما تضمین می دهیم که نگرش مخاطبین بسیاری را فراخواني خواهید کرد خلوص اینکار برای سئو سایت شما و سرور بسیار مفید خواهد بود.
[ بازدید : 53 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما : ]