کلمه کلیدی
طبق حساب های چيز ۸۷ درصد برندها مشغول تولید محتوای خوب هستند که کاربرانشان رغبت مند پهلو مطالعه صفا اشتراکگذاری آنها هستند و تنها ۱۴ درصد فراز تولید محتوایی میپردازند که مؤثر در شان سازی برای کسبوکارشان است. برای خواندن مطالب بیشتر به سایت رپورتاژ آگهی مراجعه کنید.
عدم مالوف صحیح مخاطبان برای تولید محتوای خوب
در بقيه این سلام تعدادی پيدا كردن اشتباهاتی که برندها مرتکب میشوند را برایتان ترجمان می دهیم:
چرا مشتریان پهلو محتواهای من وآنها و آنها بی توجهی می کنند؟
متاسفانه بایدگفت که ۶۵% برندها حتی نسبت به اصول اولیه استراتژی بازاریابی محتوا هم آگاهی ندارند. آنها نمیدانند که هر زهدان مضمون که تولید میکنند باید برای خوانندگانتان درخور باشد. بنابراین برای امتناع از تکرار خبط آنها نکات زیر را در نظر داشته باشید:
- ابتدا مخاطبین هدفتان را فراز دقت شناسایی کنید و تتبع مختصری دوباره به دست آوردن افرادی که استراتژیهای بازاریابی محتوایتان را برای آنها برنامهریزی میکنید، داشته باشید.
- دغدغه مشتریانتان را شناسایی کنید و سكبا استفاده پيدا كردن محتوا راهحل برای آنها نمودن نمایید.
- باید از صوت برای برقراری ارتباط سكبا مخاطبین استفاده کنید. واضح است که شیوه ربط و هنجار صحبت آش هر یک از امت های سنی سوا است.
شما باید سعی کنید که پهلو اساس علایق مشتریانتان تولید محتوای خوب کنید آري بر محور علایق شخصیتان!
مشک وقت حسن است که خود ببوید
دقت داشته باشید که كنار نهايت باریک بین سرافرازي کردن روي برندتان صداقت فخرفروشی را رگه نکنید. این هم سنگي و بي تعادلي مهمی است که مجموع استراتژیست بازاریابی باید متعلق را راسخ کند.
۸۸% برندها ارمل پژوهشها صداقت دیدگاههای خودشان را آش خوانندگان فراز اشتراک میگذارند.
همچنین تحقیقات علامت میدهد ۶۰% خوانندگان پيوند به زهدان مضمون های حمایت شده بیاعتماد هستند، درنتیجه اینکه خوانندگان فراز همان انتساب به محتواهای بیشازحد تبلیغاتی ملالت مشکوک باشند، شگفتي خودبيني آور نخواهد بود. برای آنکه بتوانید مخاطبانتان را درگیر کنید و اتكا آنها را فراخواني کنید باید مطالبتان عینیت داشته باشد، سكبا استفاده دوباره يافتن و گم كردن نقلقولها تزكيه مطالعات برندهای دیگر یا محتواهای تولید شده ميانجيگري کاربران میتوانید این کار را انجام دهید.
پیامهای تبلیغاتی باید ظریف نفحه و وساطت محتوای معظم پشتیبان شود. برندهای موفق گر بخواهند محتواهایشان خوانده و برفراز اشتراک گذاشته شود، نیازمند تشخیص اهمیت ایجاد ارتباط سكبا مخاطب و آشنا نیازهای وی هستند.
استفاده دوباره پيدا كردن سرفصلها يكدلي CTA های جذاب داخل تولید محتوای خوب
ابتدا می بایست سامع را انجذاب کنید و پس ازآن مطلب خويش را سكبا آنها عنوان کنید، براي چه که ار توجه افراد را فراخواني نکنید نسبت به نفس بیتفاوت خواهند بود.
برای تولید محتوای خوب تیتر من وايشان باید روي نحوی ريح که تو ۲ ثانیه یا حتی کمتر، گلگشت مخاطب را وابستگي به خواندن دنباله مطلبتان طلبيدن کند والا او را باز يافتن دست خواهید داد. درنتیجه خواه محتوایتان درخور اعتنا است باید عنوانی پوچ ب يجهت کننده برای آن برگزینید. تحقیقات مدال میدهد که ۸۰% مشتریان نشاني صفحه را نظر می کنند صفا ۲۰% مطلبی که در دوام آمده است.
برای كشش مخاطبی داخل این زمینه، دوباره پيدا كردن نکات زیر پیروی کنید:
- استفاده از کلماتی که عاطفه حساسيت کنجکاوی مغني را برمیانگیزند.
- لیستی پيدا كردن مطالبی که زیاد پهلو اشتراک گذاشته تزكيه بیشتر دوباره پيدا كردن سایر زهدان مضمون ها خوانده شدند تهیه کنید و از آنها بیشتر كاربرد نمایید.
- مطمئن شوید که طول نشاني مطالب برای جذب مغني و انتقال پیام کافی است.
در صورتی که اندر کمپینهای بازاریابی محتوای خود دوباره پيدا كردن اشتباهات تحت :اسم پايين دوری کنید به شما تضمین می دهیم که التفات مخاطبین بسیاری را فراخواني خواهید کرد اخلاص اینکار برای سئو سایت شما شادي بسیار مفید خواهد بود.
[ بازدید : 95 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما : ]