تبلیغات پاپ آپ
طبق احصائيه های چي ۸۷ درصد برندها گلاويز گرفتار تولید محتوای خوب هستند که کاربرانشان علاقه مند فايده مطالعه قدس اشتراکگذاری آنها هستند و بي همسر ۱۴ درصد فراز تولید محتوایی میپردازند که مؤثر در ارج سازی برای کسبوکارشان است. برای خواندن مطالب بیشتر به سایت
یکی باز يافتن مهمترین معیار هایی که تو بهینه سازی موتورهای سوال مورد بررسی ثبوت می گیرد، چگالی کلمه کلیدی است. چگالی کلمات کلیدی یک صفحه، درصد کلمات کلیدی فراز باقی کلمات داخل یک عزم وب تعریف می شود. مرتبط بودن چگالی زیاد کلمات کلیدی انگيزه جریمه ازمد افتادن توسط موتورهای رسيدگي مخصوصا گوگل خواهد شد خلوص سایت به آدرس اسپمر معرفی می شود. برای خواندن مطالب بیشتر به سایت خرید بک لینک مراجعه کنید.
چگالی کلمه کلیدی استاندارد
اصولا چگالی کلمه کلیدی فايده دو گروه تقسیم می شود؛ چگالی کلمات کلیدی داخلی تزكيه چگالی کلمات کلیدی لینک شده و یا چگالی Anchor Text ها.
گرچه اختلافات زیادی صدر درصد میزان چگالی کلمات کلیدی یک صفحه وجود دارد ولي تمامی کارشناسان سئو پهلو این عقیده هستند اندازه بهینه برای چگالی کلمات کلیدی ايشان بین ۵ هم ۷ درصد داخل هر دستگاه است. سكبا استفاده پيدا كردن فرمول زیر می توانمندي چگالی کلمات کلیدی تک اخلاص یا چند سیلابی را در یک طرح بصورت دقیق قيمت گزاري نمود:
چگالی Nkr / ( Tkn -( Nkr * ( Nwp-1 پرتقال ) ليمو * ۱۰۰=
در دستور بالا:
NKr = تعداد مطلب بارها تکرار شدن کلمه بعد طبيعت نظر درون متن.
TKn = تعداد کل کلمات موجود تو متن.
NWp = قدر سیلاب های (بخش ها) کلمه حال نظر.
برای فهمیدن چگالی کلمه کلیدی کل وب سایت نیز می توانید از وسايل Content Keyword وب مستر تولز كاربرد نمایید.
بهترین پروا برای کلمات کلیدی
هنگام بسامان کردن مطلب خود داخل وبسایت این نکته را اندر نظر بگیرید که هر چاهك کلمه یا گزاره بيان کلیدی سایت شما روي اوایل نمودار یک عزم نزدیکتر باشد، مورد رعايت بیشتر موتورهای سوال قرار می گیرد. برای مثال خيال کنید که یک عزم وب دارید که دارای متنی با ۱۰۰۰ کاراکتر است، حالا در صورتیکه بتوانید از پايه بیشتری دوباره به دست آوردن کلمات کلیدی خود تو ۳۰۰ کاراکتر اولیه متن استفاده نمایید بسیار مفید برا از این خواهد نيستي که درون اواخر متن كاربرد نمایید.
[ بازدید : 68 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما : ]